czwartek, 4 czerwca 2015

W7 Brow Twister Woskowa kredka do brwi Brown



 Chciałam Wam przedstawić brązową kredkę do brwi Brow Twister z W7. Kiedy robiłam internetowe zakupy kosemtyczne nie miałam zamiaru kupować żadnej rzeczy do brwi, ponieważ mam juz 2 zestawy do stylizacji brwi, jednak zainteresował mnie kolor tej kredki, szukałam na różnych blogach  realnego koloru kredki, nie znalazłam lecz zaryzykowałam i zamówiłam tą kredkę w kolorze BROWN. 



Cena: 8.80
allegro: kosmetyki_ck


Jednak zakup okazał się totalną klapą, jestem bardzo zawiedziona, kolor przy mojej karnacji wpada w rudawą czerwień. Jednak nie chcę was do niego zniechęcać, ponieważ wiadomo, że u każdego ten odcień może wyglądać inaczej dlatego kierujcie się karnacją oraz kolorem brwi, do brwi czarnych oraz ciemny brąz niestety nie będzie pasować. Osoby z lekko brązowym kolorem brwi mogą się pokusić o kolor BROWN. Zastanawiam się tylko, czy zaryzykować drugi raz i zamówić kolor DARK BROWN. Zostawiam Was ze zdjęciami. 


Co 2 tygodnie możecie wybrać jeden produkt od użytkownika allegro: kosmetyki_ck abym go przetestowała i napisała o nim post jeśli wahacie się nad kupnem. Rozwieje każde wątpliwości. :)

Same widzicie jak ten kolor wygląda u mnie.










Już szykuję dla Was post o skarpetkach złuszczających, trochę się boję. Prosze Was o opinię, czy używałyście takich skarpet złuszczających? Dają efekty? Czy nie podrażnie sobie skóry?




1 komentarz: